Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

Webdesign není jen o vzhledu, musí prodávat

Web se dnes stává první kontaktem s kulturou vaší společnosti. Můžete mít nádherný autoservis, vše nové, nablýskané, ale pokud web nebude moderní, nebude korespondovat s vašim podnikáním, bude to jen "něco hozeného do vody". 

Ať máte lepší produkty nebo služby, než konkurence, nezískáte nové klienty, pokud se na vašich stránkách ihned nevyznají. Každý z nás jde na web, aby získal nějaké informace, ať jde o fotky interiéru, z akcí, nebo odborné informace atd. A proto webdesignér musí pochopit, co děláte, čeho chcete docílit, promyslet vše a navrhnout řešení.

Dle webu nás nový zákazníci hodnotí a udělají si o nás obrázek. A jde o to, zda si uvědomíme, že když například přijde na web 10 lidí za den, aby získal informace, za měsíc to je 300 a za rok 3600 lidí, které jste moc nenadchly.

 

Vytvořila BusinessMC, Použit redakční systém PublicMC s podporou mediální skupiny MediaMC | Zpravodajství Online | Copyright: BusinessMC 2008-2017